Szervizpartnerünk a MyActionCam Magyarország Kft., mely a DJI hivatalos magyarországi szakszerviz-szolgáltatását nyújtja.

Szervizszolgáltatásunk fő profilja DJI drónok, gimbalok és GoPro kamerák szerviz-igényének ellátása. Számos sérülést és meghibásodást szervizpartnerünk jóvoltából gyorsan és megbízhatóan javítunk, eredeti alkatrészekkel, a legtöbb javítás esetében garanciával.

Garanciális és garancián túli szerviz ügyintézés során rövid javítási határidőkre és kifogástalanul elvégzett javításra törekszünk. Számos további márka termékeire is vállalunk garanciaidőn túli javítást.

A garancián túli hibás készülék javításának munkamenete:

  1. Egyeztetjük Veled a hibát telefonon, e-mailben, vagy az online hibabejelentőn
  2. Átvesszük Tőled a készüléket (Győr területén bárhol, előre egyeztetett helyszínen), vagy akár bemutatótermünkben is leadhatod (a járványhelyzet miatt előre egyeztetett időpontban: cím: 9021 Győr, Kazinczy u. 20. - Herbária mellett, bejárat a Czuczor Gergely utca felől)
  3. Gondosan becsomagoljuk, majd továbbítjuk a készüléket a szakszervizbe (szállítás: 2.000 Ft)
  4. Bevizsgálást követően árajánlatot állítunk ki a felmerülő költségekről
  5. Eldöntheted, hogy kéred-e a javítást, vagy nem:
    a. A javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük, csupán a javítási díjat és a kétszeri szállítási költséget kell fizetned. 80.000 Ft feletti javítási díj esetén a teljes javítási költség 50%-át kérjük előlegként kifizetni.
    b. Amennyiben úgy döntesz, hogy nem kéred a javítást, a bevizsgálás díját (9.900 Ft) és a kétszeri szállítási költséget (2 x 2.000 Ft) kell fizetned.
  6. A javítás elkészültével megkíséreljük visszajuttatni Hozzád a készüléket. 3 alkalommal értesítünk az átvétel lehetőségéről a megadott elérhetőségen. Amennyiben az utolsó kiértesítéstől számított 3 hónapon belül nem veszed át a készüléket, a törvény biztosította kereteken belül saját belátásunk szerint hasznosítjuk azt. A végösszeget a készülék átvételekor kérjük kiegyenlíteni készpénzben, bankkártyás fizetéssel, vagy előre utalással.

A garanciális szerviz esetén minden költséget (javítás, szállítás) a gyártó fedez. Mindössze annyi a teendőd, hogy felveszed velünk a kapcsolatot. (A garanciális kérdések elbírálásánál minden esetben a németországi regionális DJI szerviz szakvéleménye az irányadó.)

Online hibabejelentő

    Termék gyártója*

    Hiba jellege

    A termék az alábbi kiegészítőkkel kerül átadásra*

    A javítási feltételek elfogadása*

    Adatkezelés*

    * kötelezően kitöltendő